Kakor och mjölk

Då var det fredag igen, riktigt skönt med helg ska det bli! Jag jobbar både lördag och söndag hos Anders, men jag måste säga att jag faktiskt saknat att vara där. Nu har han bytt stall, till ett större och sålt en häst, så jag får hoppas att han skaffar fler hästar så det inte blir så tomt och så att han fortfarande behöver mig!

Efter middagen kände jag att jag blev sugen på cookies, och jag tror äntligen att jag lyckats baka cookies som jag är nöjd med, farligt goda! Finns det något godare än Amerikanska cookies och ett kallt glas mjölk?




Kram

Kommentarer
Postat av: Marlene

Ge mig receptet kvinna!

2011-01-21 @ 21:47:25
URL: http://surrealistiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0