Projekt

Hela livet är ju ett projekt ,men nu är det fokus på P 100 i skolan, projektet om Eddie, som för tillfället går tröögt. Vad som inte går trögt är träningen av ponnyerna. Båda två känns grymt fina och jag är taggad på 2011, troligtvis mitt sista år med ponnyerna! Shit pommes...


Dagen till ära blir det nog en slappardag. 3 + grader gör det rätt svårt att motionera hästarna då det bygger så mycket under fötterna, plus att jag känner mig lat. Så går det när dagen börjar med massage!

Börjar tolv imorgon så då får jag väl ta igen det jag slappar idag antar jag. Hoppas ärligt talat på lite minusgrader så det går att köra och rida då!

Nu kanske jag ska låtsas jobba med mitt projekt ett tag, kanske..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0