Ah

Universitetet idag, ännu mer förvirrad om framtiden ;)
Fredag imorgon, NAJS, det ska bli en lugn kväll hemma, blir att skjutsa pappa till flyget på lördag morgon eftersom han ska till Stockholm och mamma drar till Göteborg på resemässa redan fredag vid två.
Lördagkväll kaske blir något mer intressant. Söndag blir det att jobba i vinnarcirkeln!

I tisdag hälsade jag på hos Anders som jag brukar jobba hos ibland, han har skaffat sig flera nya pållar så det blir spännande! ska jobba nästa helg så jag få fota lite då, slänger in en lista på hästarna i alla fall, och en bild på lille Eddie som blivit klippt!





Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Hälsa Guli troll från mig nästa gång du jobbar (:

2011-03-24 @ 18:35:47
URL: http://busbulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0