24

Skrev mitt näst sista prov idag, ett massageprov och jag måste ju säga att det kunde fått gå lite bättre! Efter det fick jag sluta eftersom jag gjort klart NK uppgifterna. Tänkte inte vänta 2 timmar på klasstiden( sorry Maggan.  Skyndar mig hem käkar lunch och tänker fara ut och köra Fighter men tappade sugen eftersom det vräker ner.. tar det senare ikväll.

Rensade lite i badrumskåpet hittade lite smycken som jag faktiskt kan ha änvändning för på balen och studenten. Därför drog jag på mig hela student outfiten som genast fick mig på bättre humör, 24 dagar kvar och vi räknar ner!

Nu blir det en vårrensing på mitt rum,en smoothie och kanske en powernap!



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0