BOB

Bära Och Betala, det är vad mina föräldar gör, riktiga små BOB´s!

Klockan ringde 06:30 idag av anledningen att jag skulle till Buchts stall och köra lite häst idag. Körde intervaller med två och motion med en. Jag känner att det verkligen är både kul och nyttigt! Speciellt eftersom jag har tänkt ta storhäst licens till hösten/våren, hur taggad är jag på det då? Massor!!!  Var hemma vid halv tre och hade då inte ätit sen frukost (06:45), om jag var grinig? Gissa.. gott med mat var det då vill jag lova! Efter det var det ut med Eddie pojken, hoppas han mognar snart, är lite less på pållen nu när han mest bara hingstar sig. Jag och Tuttis tog sedan en lång och härlig sväng på sandvägarna. Sen blev det middag och en joggingtur, joggade ner till älven, tog ett dopp och sen jogga hem. Undra om det blev årets sista dopp tro? Det var nästan varmt i vattnet, nästan.  Jag är rätt trött nu och tycker att det är helt okej att sova nu!

Kram

Kommentarer
Postat av: mallan la brallan

hahahahaa jag tycker också att det var sjukt kul hah xD

2009-08-18 @ 17:51:50
URL: http://malindahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0