Braaa

Jag är faktiskt väldigt nöjd med SURF idag, visst, åtta fel i både 90 och 100cm men vi tog oss runt! Jag trodde inte vi skulle ta oss över en enda oxer så allt annat känns som en seger! Tuttis är verkligen hur snäll som helst!

Matilda svängde förbi en stund, hur länge sen som helst jag såg henne så det var kul! Hon har ju börjat på universitetet så hon hade en del mumsiga historier om insparken att berätta! Hon hade även med sig fjärde boken i Twilight serien (ÄNTLIGEN), som jag har väntat... 

Var en stund hos Alex, han hade för övrig väldigt ont i halsen igår, glömde skriva att det var synd om honom i går så jag gör det nu istället . Nu ska jag packa väskan inför imorgon och sen ska jag nog börja läsa lite i boken tror jag!

Glaad

Kram


Kommentarer
Postat av: Yuliette

tihi =) Så du tycker om twilight? :O NICE! :D

2010-02-08 @ 18:20:31
URL: http://semka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0