Johannes Leo Forsner

Nu är han döpt min älskade lilla brorson, välkommen till familjen Forsner får man väl säga! Nu är det bara för min bror att fria till Lisa då, så hon också får bli en Forsner! Så nu kan jag lungt säga att jag har ätit en hel del, ångest! Men gott var det vill jag lova.

Hade lust att göra något ikväll trots att jag kännde mig trött men pappa stoppade mig och sa att jag skulle vara hemma, som att jag inte är det annars! Aja jag måste se lika sliten ut som jag känner mig. 

I morgon ska jag rida en 90-klass på en endagars i Stöcke men jag är inge vidare taggad, men vi får se! Håll tummarna!

Kram
Jag skulle gå genom eld för dig!Du vet väl om att du är världefull, att du är älskad för din egenskull för ingen annan är som du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0