Lycklig, nöjd och stolt!

Jag vill bara säga stort GRATTIS till alla Umeåekipage för fina prestationer i helgen!  Jag blir så glad för eran skull, ni kämpar så grymt bra!

Guten var först ut idag och går 2.04,8 och blir trea! En riktigt upphämptning från i fredags! Fighter och jag ledde hela loppet sen fick vi en galopp och tappade mycket och blev slagna precis innan mål! Surt som tusan men så är det, han gick ändå 1.54,6 med den galoppen så jag är stolt som en tupp.

Igår softade jag hela dagen, grillade på kvällen på travet med folk från Gävle bland annat, for sedan vidare till Nydala och träffade Alex och en massa annat trevligt folk!
 Bäst!Bästa klubben :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0