Nitton dagar

Red som sagt en 90-klass med Tuttis idag, fyra fel i omhoppning som helt och hållet var mitt fel, han hoppade av stort och jag han inte med. Men han var grymt fin i grunden, riktigt skön upphämtning efter URF!

Resten av dagen har jag bara slappat, suttit och degat bakom datorn och sett Mirrors. Varför, varför ser jag skräckfilm själv?!? Aja, jag hämtar mig fort. Nu sitter jag och njuter av en underbar sommarkväll. Har insett att det är nittion dagar kvar på sommarlovet, eller ja arton efter denna. Mycket ska hinnas med innan skolan börjar. 
 
Nu ska jag övningsköra, så kram på er!


Kommentarer
Postat av: Pernilla ( =

jätte fin blogg du har :D

2009-08-02 @ 17:53:30
URL: http://perrehietanen.blogg.se/
Postat av: sofia

och du kallar mig nööörd???



Puss

2009-08-02 @ 18:33:54
Postat av: Pernilla

hehe joo den är jätte rosa ; )men jag håller på att göra en egen "sida" eller vad de nu heter hehe men de går inte så jätte bra jag har inte sån fin bild ännu att lägga upp ;P hehe men ska nog ut å fota idag :D

2009-08-03 @ 13:58:52
URL: http://perrehietanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0