Och vad har du gjort idag?

Idag kan jag gå och lägga mig nöjd tycker jag! Gick upp sju fixade i stallet, halv nio for jag och pappa in på banan med Fighter och Starchip. Gick helt okej! Kom hem vid lunch och drog sedan ner på stan och träffade både Malin och Marie när jag var på väg att möta Sofia! Jag och Sofia drog och fikade på Station och självklart pratade massa strunt! Kom hem och for ut och joggade 8½ km (stolt), körde Guten som var en liten ängel, åt middag och hoppade Tuttis. Gick in och fick listorna till Umåkers dubbeltrav, men jag lägger in listorna sen då det var en del fel. Städade hela mitt rum och mitt badrumsskåp. Nu vill jag lova er alla att jag är trött! 

Kram  

Kommentarer
Postat av: Julia

men de är gulligt :)

2009-08-11 @ 22:52:31
URL: http://nakenfiis.blogg.se/
Postat av: sofia

orka fara ut och jogga.....jag vill också jogga, jag vill också!!!!!

2009-08-12 @ 12:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0