Sömn

Jag är grymt sliten just nu, har inte sovit bra alls de senaste nätterna och jag har ingen aning om varför! Gymmet på morgonen gick bra, har redan träningingsverk, mindre bra! Banjobb med Fighter gick helt okej och samma med Tuttis dressyr.  Men om vi kollar in skoldagen var den mindre lyckad, första lektionen i rättskunskap med en hög elver jag inte känner, jag är snäll mot Sofia och ska slänga ett skräp åt henne och lyckas slå huvudet i ett skåp på väggen, klumpig? Ja!  Mmm jag längtar efter stresshanteringskursen... men imorgon har jag en hästfri dag, ytterst spännande!

Kram
 

Kommentarer
Postat av: MARIELLE

svar: nej det är skit svårt =O fattar ingenting! Men jag försökte så gott jag kunde.. haha ja =) ska lägga till dig på bloglovin nu=)

2009-08-27 @ 18:16:33
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0