Tokigt

Mitt internet har varit dött i två dagar men nu är jag tillbaka i alla fall! Skolan är ju igång igen och det känns som vanligt som om sommarlovet var över på lite och ingenting! Men det har varit väldigt roligt att se alla igen, man har ju nästan saknat dem.

Var i skogen med några stycken igår och har sovit hos Coco. Eftersom moppen dog igår när jag skulle dit vet jag inte riktigt hur jag ska ta mig till Rockkrock i stan ikväll men det löser sig säkert!

Jag har även fått listan till Sundsvall lilla Open Trot, vi har nog ingen chans i loppet men det ska bli grymt roligt att gå ut i ett så tufft lopp! Möta alla dessa extreeeeemt fina ponnyer!! Det svider lite när man kommer upp i den här klassen, det blir ett helt annat motstånd, men det är det värt, vi får helt enkelt kämpa och visa att vi platsar i silverdivitionen! Hejja nu ska vi visa att han är en riktig Born Fighter!
 Born Fighter

Kommentarer
Postat av: sofia

du glömde berätta vad som hände i skogen ;)

2009-08-22 @ 12:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0