Vardagen

Efter gårdagen känns det som om jag gjort väldigt lite idag, ridit Starchip som var väldigt grinig av någon anledning! Har även kört Guten som känns som en tiger, okej, okej jag kan köra min tiger i grimma men fin är han! Pappa körde Fighter så att lille Eddie fick lite sällskap. Eller "lille" är väl att ta i, han är ju större än Guten (men vem är inte det?) Jag och pappa har kommit fram till att han växt rätt mycket nu en period vilket kan vara en anledning till att inget har fungerat som det ska. Jag nöjer mig med den förklaringen ett tag nu. Hade för övrigt min första dressyr lektion med Tuttis idag, det var väl 
givande, men den dagen dressyr blir spännande ska jag öh.. göra något galet!

I morgon är det sista dagen på sommarlovet. Det måste jag säga känns jobbigt, jag har inte tid med skola nu! Jag har ju massa hästar att träna och tävla! Men positivt är väl att jag får komma tillbaka till vardagen, det kan ju bli en aning för mycket häst för mig så här på sommaren.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0