Jullov -09

Äntligen jullov! Men innan jullovet blev det en grym avslutning i skolan! Ni kan kolla in lite bilder från den här! 

Inledde mitt lov med lunch med mamma på Lottas och sen en tur på stan, nog för att jag slagit in nästan alla paket men jag hittade ett paketpapper och band på Lagerhaus som jag inte kunde låta bli att köpa. Sen blev det ett par rödglittriga strumpbyxor som jag ska ha i jul och örhängen, små "ploppar" i olika färger detta hittade jag på Gina.

När jag kom hem red jag Tuttis och Fighter tjugo minuter var, gick inte att vara ute längre, det är så grymt kallt nu, mina tår och fingrar ramlar av!

Nu ska jag mysa i soffan hela kvällen, hare gött!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, lunch på lottas lät mysigt och gott!



Jaså, elva timmar! Jag måste ha sovit förbi 11 av dom haha. Nä, men det förklarar ju varför det kändes så mörkt.



Skönt med jullov :)

2009-12-19 @ 10:51:30
URL: http://forsner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0