Sammanfattning av 2009

Det här blir sista inlägget för 2009, så jag tänkte ta hjälp av en lista för att sammanfatta mitt 2009  


ÅRET
Hur har året nollnio varit för dig?
Både det bästa och det sämsta året i mitt liv tror jag
Bättre än förra året? Ja, mycket!
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? Borgafjäll, Spanien, Sundsvallopen trot, Midsommarkransen och Stockholmsresan är fina minnen
Har du flyttat under år nollnio? Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? Jupp, ungefär alla låtar av Moby
Har du druckit alkohol? Joru
Har du kysst en främling? Haha en spanjor

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollnio? Från botten till toppen
Har du varit kär? Jao
Har du sagt jag älskar dig till någon?Jag har ju det
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja :]
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej, inget sånt

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord?
Nej, och det är jag glad för
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon med knytnäven? Nej, jag har varit en snäll flicka
Har du varit i slagsmål? Nope som sagt, snäll flicka

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar?
Om jag inte skulle ångra något hade jag ju inte lärt mig något
Isåfall vad? Haha, skulle inte få plats, men kanske har jag varit lite för hemlighetsfull
Har du skämt ut dig? Mer än jag önskar att jag gjort
Har du ljugit för en vän? Ja, tyvär
Har du varit ute en hel natt? Nja, tror inte, jag gillar sömn
Har du blivit tagen av polisen? Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Jupp
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Jupp

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på?
Östra
Har någon varit elak mot dig i skolan?  Nej
Har du gjort något framsteg? Med matten och hästarna
Haft alla rätt på ett prov? Jag tror det
Har du träffat nya vänner?  Japp!
Har du förlorat en vän? Jag antar det
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Ja det kan man säga
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej
Har du ljugit för en bästavän? Mjo
Har du många tjejkompisar? Ja det hoppas jag i alla fall!
  GOTT NYTT ÅR och lova inte för mycket du inte kan hålla nu!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0