Blött värre

Hej igen. Igår tävlade jag på Hippo utan några framgångar alls, 90-klassen var okej där det var jag som tabbade mig på första i omhoppningen så att han petade ner den bommen men i 1meterklassen var han bara trött och dragig, rev ett i grunden.. är han inte bättre imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på!

Hur som haver har det regnat i evigheter nu, tragiskt! Så jag har spenderat all min tid till att läsa bok två i Twilightserien, "när jag hör din röst". Läste precis klart den efter att ha tagit en promenad med mamma i ösregnet. Min kommentar till boken är väl att den inte var riktigt lika bra som första men jag kan inte låta bli att läsa bok tre! Mmm mer regn-läsning för min del!

Starchip Hawk startade i Boden i dag med Patrik Nygren och han var tvåa, det var väl kanon tycker jag men jag vet att pappa var besviken, han hade verkligen behövt en seger. Men man kan verkligen inte få allt man önskar sig här i livet märker jag!

Ska ställa klockan på 05:30 så det är väl bäst för mig att säga god natt, och håll nu tummarna för mig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0