En sammanfattning

Nu var det ett tag sedan jag skrev, har helt enkelt inte haft tid! Men här kommer en liten sammanfattning från tisdag fram till idag.

Tisdagen
- Körde banjobb med Eddie och Fighter. Eddie visade att han är på väg tillbaka från sin svacka även Fighter kändes fin!
- Moppade till Sofia och sedan åkte vi vidare till en lokal där några från klassen träffades för att krama Marie ordentligt nu när hon måste flytta till Göteborg. Trots allt en trevlig kväll!

Onsdag
- Vaknade hos Sofia 10:00 (skön sovmorgon för mig, tihi)
- Moppade till stan och köpte mig ett par nya jeans från JC
- Åt lunch på Teater Caféet med mamma
- Red Tuttis
- Körde Guten
- Övningskörde
- Läste ut "ljudet av ditt hjärta"

Torsdag
Idag har det varit en lång dag som började 05:15, mötte Matilda vid skolan 05:55 och så cyklade vi till travet 1,1 mil enligt Tilda. Åt frukost tillsammans  i Patriks stall och sedan gick jag 08:30 till Buchts stall där jag skulle hjälpa till/ få köra storhäst. Mockade lite boxar och annat smått och gott. Sedan fick jag köra Livi Destiny, Nou Camp och Fiona (någontingmer)! Det var riktigt kul att få köra dem i några intervaller sen att jag är överlyckig att det gick smidigt är för att både Living och Camparn startar på V75 i Skellefteå på lördag, ingen press inte.. Hem och åt lunch och sedan ut och köra Fighter lite lugnt inför imorgon. Efter det plockade jag blåbär med farmor, så mina händer är blå nu. Rida Tuttis och köra Eddie har jag hunnit också. Jag känner mig rätt matt kan jag lova så nu ska jag unna mig en latte bakom huset i solen. Blir ännu en tidig kväll ikväll kanske?
 SommarbildNettan, min vänDe nya jeansen från JC 399:- Fuffe mumsar gräs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0