Misslyckanden på lager

Min 90-klass var ett skämt idag, red in med dålig inställning och resulterade i två rivningar i grunden, pinsamt! Försökte skärpa mig till 1m-klassen och det gick kanon fram till hinder nio där Tuttis blev "rädd" för avskärmningar på banan och rev hinder tio tog vi galant men sedan hinder elva en oxer som jag feg-red mot så vi fick ett stopp och som den idiot jag är red jag på samma sätt igen men då kan man säga att jag fick igen. Jag flög av Tuttis över hinder, jag kan nästan skratta åt det nu! Jag förtjänade det faktiskt. Aja det blir en klass imorgon också 1m bara för att det fans möjlighet till det.

Riktigt mysigt var att när vi kom hem körde pappa Eddie, jag Fighter och mamma Guten alla tillsammans! Trevligt värre. :)

Städat upp i stallet och fixat lite i bussen, Matilda var här och lämnade bok tre till min förtjusning, så ni kan ju gissa er till vad jag gör resten av kvällen...

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0