Några extra timmar tack!

Jaha nu var det längesen igen, haft mycket att göra som vanligt! Men vi börjar väl med i måndags morgon då min högsta önskan var en syrgasmask då jag skulle anmäla till Östersund, jag går som vanligt under namnet "ågren". Ja, ångesten över vilket lopp var inte nådig. När jag väl anmält var det bara att vänta på listor...

Körde Guten och Eddie en sväng lite lugnt. Eddie börjar kännas som vanligt igen efter sin lilla svacka, så fort banan blir klar blir det fortkörning! Men hur som helst var dagens höjdpunkt Skellefteå med Strarchip Hawk, eller Prinsen för den som vill. Min kära vän Matilda styrde hästkraken till en tredjeplats! Bra jobbat! Efter loppet åkte vi hem, och så fort bussen rullat in på gården sprang jag in och kollade om listorna kommit, och där var dem! Kom med i alla lopp jag anmälde till och med tanke på att det alltid är tuffa lopp kunde det sett värre ut! Sen hade jag lite problem att sova, var så grymt upp i varv! Slumrade nog in vid halv tre.

Tisdagen har gått grymt fort men jag har hunnit med att göra mycket, men absolut inte nog. Intervallade Guten, kändes som en gud! Fighter gick sina montéintrervaller underkant 2.00 min så jag svävar på moln, bara orken på pållen kan stoppa oss nu! Så om formen ponnyerna utger verkar det kunna bli en extra bra helg! För det är verkligen kring det allt kretsar nu, Östersund! Matilda och jag har tryck tröjor till oss, planerat, jag har sytt min montétröja..., eller ja delvis :P
Tippat alla loppen också, 24 stycken inte illa kan jag tycka! För dem som är intresserade finns programmet här: http://www.teampetson.st/


Kramar och lite bilder // Carro
Prinzen och TildaStarchip Haw - Matilda BaskladdarLaddarBjörksta GutenTräning på allvar runt Stöckevägarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0