Utkast: Har precis ...

Har precis ätit frukost, ska snart in på travets rakbana och köra fort med Eddie och Fighter. Hoppas Eddie sköter sig så att han också får starta under Umåkers dubbeltrav. Känner ingen mening att skynda fram med honom om han inte kan prestera under kvaltiden. Jobbet för Fighters del är inför Bergsåker på fredag, för de som minns att jag anmälde dit efter lite om och men. http://www.sptf.nu/startlistor/2009/090731_B_banprog_russ_01.pdf Detta är startlistan för de som är intresserade. På www.ponnytrav.ifokus.se tippar de flesta Fighter som vinnare och de gör mig så nervös! Han kan ju vara så svår, ibland vill han ju inte alls! Ja, ja alla lopp ska köras och det är bara att hoppas på bästa resultat!

Jag ska inte glömma att nämna att Nettan kom till mig igår, vi segade lita och såg Seven pounds riktigt bra var den faktiskt!  Sen tog vi en liten promenad och åt middag hos mig. Sen när Nettan gått till Danne skulle jag övningsköra, backade för första gången och pappa tjatar på om drgaläga och så vidare

Nu ska jag putsa på mina pållar  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0