Fråvaro

Veckan bara flög förbi och nu är det än en gång söndag kväll, men helgen har i alla fall spenderats väl! Redan klockan 08:00 tog jag och mamma bussen till Härnösand för att träffa morfar, som fyller 77 imorgon. Det har varit riktigt skönt att inte vara hemma, nog för att jag saknat att vara med Alex. Men det är något speciellt med Härnösand som jag älskar, jag vet inte om det är alla de gamla husen, människorna, eller om det bara är det att där finns det inget jag måste göra. Jag får bara en massa tid att tänka över saker och ting som jag annars brukar vara bra på att skjuta undan.

Nu ska jag ta mig en dusch och sen hoppa i säng så att jag är utvilad inför veckan!




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0