Utfryst

Det blev inget bloggande i helgen så nu drar jag kan berätta lite vad hållit på med. Fredagkvällen spenderades hos Alex och vi såg Idol, det var supermysigt men jag var tvungen att åka hem eftersom jag skulle köra provlopp på lördagen. Provloppet gick bra, körde som jag kanske nämnt Anni från Forslunda. Vi var väl bland de sista i mål men det var grymt skönt att kunna röra armarna efteråt! Vid fyra åkte jag till Lenny åt middag där såg på en shopaholics bekännelse som var mysig! Hela kvällen var väldigt trevlig!

På söndag gick det undan vill jag lova, övningskörde, red Starchip, städade på travet, handlade, bakade bullar (som blev awesooomeee) och åt middag med min bror, Lisa och Johannes! Sen gjorde jag lite matte också, känner mig duktig!

Min mobil är död så jag känner mig typ utfryst från omvärlden, men jag kan tänka mig att det är rätt nyttigt för mig, hehe... Så ni kan ju berätta vad ni haft för er? För jag har ingen koll!
 

Kram


Kommentarer
Postat av: Julia

fick du mitt sms om varför jag inte kom på städningen eller var telefonen död då? :P

2009-11-16 @ 15:59:18
URL: http://nakenfiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0