Othello

Idag hade alla tvåor som läser engelska B redovisning av sina Shakespearedramatiseringar, och så även vi, kära fv2b! Vi klarade det också, och jag var knappt nervös, men jag tror det beror på att jag inte riktigt förstod vad jag skulle göra, jag tror inte heller att jag ens nu fattat att jag stått på scenen i aulan inför folk! Det patetiska är att jag är stolt över mig själv!

Men det bästa var att få slippa alla lektioner under dagen och bara titta på och slappa, plus att vi fick sluta tidigt! Han både rida Tuttis och Fighter när jag kom hem innan maten. För den som är intresserad hade Fighter damp idag, den första kvarten vi var ute var fyra ben alldeles för många och han provade de flesta sätt att få mig ur sadeln för att få springa fortare. Det här med varva ner till vintervila är absolut inte hans grej...

Bergsåker 10/10

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

sv; Du ska också ta det lungt Carro, inte bara Malin som är i en speciell fas just nu ;) hihi

2009-10-15 @ 10:13:30
URL: http://changeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0