Busstankar

Att åka buss ger en rätt mycket tid att tänka, eller i alla fall om man nu bor i Stöcke! Ibland kan det vara dåligt att tänka för mycket men idag kom jag fram till att jag saknar ”mig själv” på något sätt. Jag har blivit en tråkig, stressad och feg person. Sen när hände det egentligen? När jag var liten var jag inte rädd för något, utom möjligtvis att mamma skulle springa bort. Stress kunde jag väl knappt stava till heller, är det här något som kommer med åldern eller? Jag vill vara den jag var förut, den person som vågade misslyckas och inte tvekade utan kunde göra det mesta. Jag får höra att jag inte ska stressa och sådant som ”det löser sig!” Även ”du måste våga misslyckas för att bli bättre” är en riktig goding. Hur fan då undrar jag? Om man känner att tiden inte räcker till för att misslyckas? HA se nu gnäller jag också! Tur att jag omges av fantastiska människor som alltid finns där för mig och gör min dag bra!

Till Sofia: Som straff för att du skolkade från Core-träningen (är sjuk) missade du fiskpanetterna idag. 

Kram


Kommentarer
Postat av: Julia

tog nytt hål i bråsket i öret ^^

2009-09-03 @ 16:18:09
URL: http://nakenfiis.blogg.se/
Postat av: sofia

jag älskar dig också babe :*

2009-09-03 @ 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0