Hello sugar pie!

Vi spårade vi lite på engelskan idag när vi skulle skriva repliker, men det är okej, typ. Det var längesedan jag skrattade så jag grät men nu var det när kan jag lova, Annasara, Malin och jag är blir nästa Shakespeare!

Det är fyrtiofem minuter kvar till jag slutar för dagen men jag har stängt av min hjärna för längesedan. Men jag ska i alla fall få gå  hem till Alex sen, han åker ju till Stockholm på fredag så nu är det min tur att vara lämnad kvar i Umeå. Men jag har ändå fredagskvällen  att se fram emot då Sofia, Annasara och Coco kommer hem till mig och ska laga mat och baka något smarrigt! Men måste få tjocka sig ibland, eller hur?

Sen börjar ju SM på Hippo imorgon! Ska vara parkeringsvakt på lördag mellan 11.00-13.00, roligare kunder man ju ha haft, fat jag kommer ju in gratis i alla fall!



Kommentarer
Postat av: maalllaan

Vi spårade vi lite på engelskan idag när vi skulle skriva repliker, men det är okej, typ. Det var längesedan jag skrattade så jag grät men nu var det när kan jag lova, Annasara, Malin och jag är blir nästa Shakespeare!



Hahahaha ååh jag tror helt ärligt inte jag har skrattat så mycket på länge!

2009-09-23 @ 17:04:50
URL: http://malindahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0