Hemma igen

Var hemma igår vid 23-tiden och jag kan lova att det har varit skönt att sova i min egen säng!

Resultaten från Solvalla var ju väntade, sist i båda loppen men i ena loppet var en annan ponny diskad så Guten fick sig en femteplacering! Men han var faktiskt inte så bra han gick 07,9 och 07,2 men han brukar ju bli lite tjurig när han ligger sist och jag menar, vem blir inte det?

På lördagskväll åkte vi till Helene och Lovisa och åt sen middag, de bodde någonstans utanför Uppsala så det tog ett tag med bussen dit. Guten fick stå i ett litet mysigt stall tillsammans med Lovisas ponny Tuoluose. På söndag morgon fick jag provrida "Tolle" vilket var otroligt kul! Det är inte varje dag man får chansen att rida en så fin och välutbildad ponny, MSV hoppning och dressyr hade den gått, den du Tuttis!

Sen åkte vi tillbaka mot Märsta för att hämta två hästar till Bucht, hästarna stod på en grymt fin anläggning i Odensala, avis blir man!

Nu ska jag ta och dra mig mot skolan, cirkelträning nu på morgonen, woho...






Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0