Ingenting

Skoldagen har gått som den ska men det bästa var att jag fick träffa Alex innan jag han skulle till Iksu och jag hem. När jag kom hem gjorde jag ingenting bara latade mig, sen åt vi ärtsoppa och pannkaka! Jag skojjar inte, jag tyckte ärtsoppan var god! Sen blev det övningskörning, det var första gången vi körde på vägarna och det var lite stressigt men kul, så nu är vi på me på G. Pluggat spanska har jag gjort också, sorterat lite bilder som jag fått på Fighter och mig. Så många fina minnen från den här sommaren!
foto: Tom Jönehag foto: Tom Jönehag

Nu ska jag snart försöka sova, om det går vill säga. Bara för att man landar på fötterna betyder inte det att man klarar sig.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0