Insikt

Efter träningen med Tomas idag har jag bestämt mig, eller det hade jag väl gjort för ett bra tag sedan men bara inte insett det förrän ikväll. Jag ska sälja Tuttis, det är inget fel på ponnyn utom att jag inte kommer överens med honom och att jag helt enkelt inte klarar av att ha den pressen på mig. Det Tomas sa var att jag blivit ett år klokare och vet att Tuttis inte ska hoppa hinder på 1.10 men det nederlaget blir för stort för mig eftersom jag vet att vi en gång gjort detta (på tiden jag var ung och dum antar jag). Därför tyckte Tomas att jag ska köpa en unghäst. Ärligt talat var det precis det jag ville! Inga krav och en häst att växa tillsammans med! Nu ska jag bara få mina kära föräldrar att gå med på detta.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0