Pirr i magen

Känner mig lite grinig då jag verkligen inte hitta någon information alls som är värd att ha och presentera för historieläraren imorgon, vilket gör mig nervös. Hatar att ligga efter i arbeten! Så är det någon som vet ett skvatt om Joachim Zacharias Duncker kan ni ju höra av er till mig!

Iksu var kul med Coco idag trots att vi inte riktigt kunde glänsa på gymmet som vi tänkt på grund utav andra betydligt mer tränade personer på pekade att vi var en aning mesiga! Men jag menar, hur länge har inte de tränat då? Så Coco, vi äger ändå!

Andra kursen på storhäst licensen har jag avverkat nu också och jag är hur taggad som helst men lite pirrig i magen för provloppen! Innan detta åt jag även mumsig lasagne på travet och fick reda på att jag ska jobba hos Bucht igen v.44 då jag har lov, längtar redan! Lät som om vi ska köra mer på banan då, kul! Nu ska jag läsa in mig på lite psykologiskabegrepp, natti!

Kram
SM2FVb
 

Kommentarer
Postat av: Julia

pöjken min har åkt på älgjakt :(

2009-09-08 @ 13:14:08
URL: http://nakenfiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0