Väntar...

..och väntar på listor till Solvalla men har fått veta att de kommer imorgon eftermiddag, och så surar jag över att Fighters lopp tydligen blir inställt! För få anmälda, så det blir i så fall bara lilla Guten som får följa! Men vi ska ta hem två hästar åt Bucht så det blir inte en onödig resa ändå.

Jag har varit riktigt trött och seg idag, och nu borde jag verkligen plugga då jag har matteprov på torsdag och rättskunskapläxa till imorgon men jag orkar inte! Men det är väl bara att ta tag i det antar jag.

Kram
 


Kommentarer
Postat av: Marlene

HAHAHA, skrattade gott åt bilden!

En mediaklassares hjärna:

1) Varför får vi inte ha uppe dataskärmarna på matten åhhhh?!!!!

2) Lol n00bs ettorna kan ju ingenting om kameror och photoshop hahaha VI CUTTAROM

2009-09-14 @ 21:17:42
URL: http://surrealistiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0