Vardagstråk

Träffade Petter efter skolan idag, det var verkligen alltför länge sen! Fick även en kram av Nettan innan hon åkte tillbaka till Skellefteå.

Jag är väldigt uttråkad men har en hög med saker som borde göras, men vad kan jag kräva av min stackars hjärna! Rättskunskapen har jag gett upp, jag somnar, hittar absolut inget intressant! Tingsrättsbesök imorgon kommer i och för sig vara ett lyft i stället för en timme och tjugos lektion. Men matte med andragradsekvationer får det att ryka ur öronen på mig. Nej nu ska jag gör mig lite tröstfika och sen sova!

Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Men carro inte tröst äta! :]

2009-09-28 @ 22:24:03
URL: http://nakenfiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0