Vecka 37

Den här veckan kommer vara smått galen, men ändå rolig hoppas jag, känner att jag ska försöka koppla ur min hjärna så mycket som möjligt för att inte dö av stress!

Måndag - Iksu efter skolan (14:30) sen möta upp Matilda på universitetet och vidare till travet för att gå licenskursen (17:30)

Tisdag - Fortkörning med Fighter och Dressyr med lilla Tuttis  (19:20)

Onsdag - Till Forslunda för att visa Ulf att jag kan volta med storhäst (17:00) Iksu innan?

Torsdag - Hoppträning med Tuttis (19:00) förhoppnings hinna plugga lite också

Fredag - Halvdag på Iksu och Psykologiprov och hinna fixa Fighters saker inför lördag

Lördag - Starta i SilverÖrnen med Fighter!! Filmkväll?

Söndag - Sova!?!?

jag är lugn, jag är lugn...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0