Dag 1

Då var jag framme i varma sköna Miami, det var ca 23 grader när jag kom fram vilket var helt okej!
Jag satt med en mycket trevlig gammal man mellan sthlm och Frankfurt, han var muslim, bodde i Afrika och undrade i vilken ålder man började ha sex i Sverige, samt vad jag hade för åsikter om homosexuella. Det var långa två timmar... Snabbt byte och sen var jag på väg mot min slutdestination, denna gång hamnade jag mellan två tyska syskon som pratar  som tyskar gör, högt. Men eftersom jag inte sovit mer än två timmar natten innan kunde jag sova rätt mycket.
Väl framme blev jag upp hämtad och sen blev det en ganska lång bilresa, men det var bra att få höra lite om hur det fungerar här på ranchen under tiden. Sen blev det middag på ett ställe som hette Fridays och jag kan säga att jag gick ju inte hungrig därifrån..
Bilder på hästarna och lite annat kommer sen bara jag har internet! Här är namnen på hästarna:
Sto,3 år
Hingst, 2 år
Hingst, 2 år
Sto, 2 år
En bit av stalllängan
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0