Hetta

Hej igen, lite strul med uppkoppling och brist på tid  är anledningen till att jag inte skrivit. Men under min första dag fick jag mest hänga med och se hur allt går till här på Sunshine Meadow , körde fem hästar och det blev en lång dag eftersom de flesta  hästar skulle till New Jersey dagen efter (söndag). Söndag var det massor som skulle göras innan jag fick börja ta hand om de passhästar jag har fått. Eftersom det var söndag skulle alla hästar vila. Så när alla sysslor var gjorda samt att jag flyttat till ett eget rum kunde jag hänga med till stranden med några som jobbar här.

Käkade ”frukost” på  donats men sen fanns det inga parkeringsplatser vid Miami Beach så vi åkte till spanish  beach där vi ordagrant blev inklämda på en parkeringsplats. Stranden var nice, härliga vågor! Mindre nice var ett gäng killar var av en hade ett par string under som han sedan badade i och lekte bay watch. Aja vi fick oss ett riktigt skratt,  sen handlade vi på wall mart och åkte tillbaka  hem och avslutade dagen med korvgrillning och mys.

Steg upp fyra idag och blev precis klar med allt, nu ska jag köpa mig en muffin och softa resten av dagen,  brände mig igår så det blir ingen mer sol idag i alla fall ;)

 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0