Imorgon får svårt att leva upp till idag

I dag var det den första ponnytravdagen för året för min del och den kunde knappt börjat bättre. I första loppet gick Eddie ut och vann, hur bra som helst var han! Nästa lopp jag körde var det Fighters tur han var trea i mål och han var väl sådär, men han är aldrig riktigt bra i årsdebuten så det får jag vara nöjd med. Sen lille Guten som inte alls fått den förberedelse han förtjänar tar sig också en tredjeplats! Gör han någonsin ett dåligt lopp? Alex var med hela dagen också, stackars pojke men jag tror han överlevde... Aja det här var en riktigt, riktigt bra inledning på året!
Framtidshopp!Björksta Eddie my masterpice, Born Fighter
Bilderna har fotats av Maggie Gustavsson http://www.bjorkstastuteri.se/
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0