Resan påbörjad

Hej och glad påsk på er! Hoppas ni har det mysig och att ni unnar er påskgodis!
Själv sitter jag hemma hos Maria och Tobbe i Farstad, ja och lilla Amilia och katten Misse så klart! Amilia ska bara äta lite nu så ska vi in till stureplan och vandra lite. Lite har det börjat pirra imagen nu inför morgondagens resa. Klockan 06:50 går planet och jag måste vara på Arlanda redan vid fem, vilket betyder en tidig uppstigning, knappt lönt att jag går och lägger mig!
Ska verkligen försöka se till att jag har tillgång till internet när jag kommer fram så att jag kan uppdatera med lite bilder, och om ni skulle vara intresserade av att  veta om jag lever. Sköt om er nu när inte jag har tid!
Här bjuder jag på lite bilder av en riktig goding
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0