Tack

Hej igen nu var det ett tag sen och gissa om jag varit förvirrad. Men nu verkar det ordna till sig och flygplatserna öppnar igen, vad jag vet idag. Imorgon den 20/4  kommer jag troligtvis få åka hem. Planet går härifrån 17:25 alltså 23:25 för er del. Så då kommer jag vara på Arlanda vid 07:30 på onsdag. Det ska bli riktigt skönt att komma hem. Här i New Jersay har de inte ens värme att bjuda på :P Kallt som fan, dubbla jeans och tjocktröjor + en lånad fleecejacka. Nää nu är det dags att göra lite rätt för att jag fått bo här några dagar, Classic Puzzel ska selas.

Kram, och jag saknar er! 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Härligt, då hinner du hem till v75! :D jag hoppas vi ses i vinnarcirkeln ;) Kram

2010-04-19 @ 18:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0