Allvarligt alldagligt

Då har man som många andra överlevt första skoldagen efter sommarlovet och jag måste säga att få börja sista året på gymnasiet känns inte helt fel! Att få komma in i en rutin igen känns inte allt för jobbigt då jag är en sån person som alltid vill ha en plan.

Dagens middag blev chili con carne vilket smakade bra i det här rusket. Vad hände, blev det öst så här fort?

Imorgon ska pappa åka iväg med Eddie till Östersund för avlesvärdering, gaah, jag är nervös... Sen ska veterinären kolla upp Tuttis, kommer nog sakna min lilla plutt om/när han åker ändå trots att jag verkligen inte haft tid med honom.

Sen åker mamma till Island med jobbet, så jag blir ensam hemma vilket betyder att min älskling kommer och håller mig sällskap och äter pannkakor!

Dagens eloge går till Martell som går underbart fint under sadel nu och har hoppat sitt första "hinder", haha vad kan det ha varit? 30 cm, knapp.

Det rullar just nu, livet leker och jag orkar inte  bry mig om speciellt mycket mer än nödvändigt för tillfället!



Kram


Kommentarer
Postat av: Julia

TACK! :D

2010-08-27 @ 12:32:31
URL: http://busbulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0