Min plats på jorden

Festen var väldigt nice och det gick fort att röja bort när jag hade så fina männsikor som hjälpte till att städa.

Igår körde jag provlopp med Martell och snacka om att vi alla fick en chock! Han gick som en skållad iller till slut och var grymt fin! Starchip var fin han också i stitt montéprovlopp men det blev galopp i sista sväng men så kan det gå jag är nöjd ändå.

Idag åker jag till den plats jag trivs bäst på här på jorden, morfars stuga i Sjöviken som ligger i Härnösand. Sen att min älsking följer med gör inte saken sämre. På lördagen blir det ju dop för lilla Amilia. Sen bär det hem redan på kvällen då jag startar på Umåker med både Humle och Dumle på söndagen på hemmaplan, första starten på Umåker!



Kram

Kommentarer
Postat av: Millan

Hur lång är du

2010-08-20 @ 18:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0