Dagen, sista dagen med Tuttis

Självklart har jag blivit sjuk nu efter tre dagar i skolan, deckade klockan tio i sägen igår kväll och vaknade vid halv nio. Det var gryymt skönt och välbehövt! Chillade i köket bakade "hålkakor", ett stort runt, grovt  bröd med ett hål i. Gjorde lite äppelmos medan jag väntade på att brödet skulle jäsa.

Sen blev det ut i stallet, körde intervaller med Eddie och fick sällskap av pappa och Fighter.
Starchip och Martell fick varsin ridtur. Med Starchip fick jag sällskap av Sofia som har sin d-ponny hos oss, trevligt!

Sen var Olivia som ska köpa, eller ja, har köpt Tuttis här och red. Imorgon åker han, jag tror inte jag riktigt har förstått det än, shit men det blir nog bra.

Nu har jag bakat cookies som jag ska mumsa på!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0