11. Min första kärlek

Jag tror att jag har varit "kär" många gånger men det senare visat sig att det bara vara nyfikenhet eller något som skulle stannat som vänskap, men det har väl hjälp mig att lära känna mig själv och vad som egentligen är kärlek.

Den enda jag sagt "jag älskar dig till" och verkligen känt i hela magen att det är rätt det är till Alexander. Jag minns hur det kändes första gången jag sa det, det kändes helt plötsligt så meningsfullt inget man bara sa för sakens skull (som jag tidigare haft sämre erfarenheter av).

Alex är min första riktiga kärlek, han är nog en av få människor jag kan vara bara "jag" med, jag behöver inte göra mig till, han får mig att slappna av sm ingen annan.

Jag älskar min Alexander!




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0