4. Mina bröder

Mina två bröder och jag, vi är nog tre väldigt olika individer. Torbjörn är  33 år och bor med sin fru Maria och sin dotter Amilia (blir 1 år i mars) i Stockholm (vars hus jag får låna i helgen<3). Tobbe är nog den lugnaste av oss tre, i alla fall på senare år, Tobbe är någon jag alltid känner mig väldigt trygg med, han är bra på att lyssna, han är tålmodig och alltid glad.

Joakim är är 29 och bor här i Umeå med sambon Lisa och sonen Johannes som blir 2 i mars. Jag tror aldrig man har tråkigt i Jockes sällskap, han är helt underbar på det sättet! Han kanske är mer lik min kära far när det gäller tålamodet, noll i de flesta lägen, (Tobbe måste fått sitt från deras mamma annars har jag ingen förklaring ;P ) men Jocke ställer alltid upp och jag vet inte huur många timmar han la ner på min bil när den skulle fixas. Ingenting görs halvhjärtat.

Jag älskar mina bröder och jag skulle göra vad som helst för dem, för det vet jag att de skulle göra för mig också. Jag inte om de erkänner det direkt
och visst kan de krävas lite övertalning, men som sagt jag brukar alltid få som jag vill tillslut!



Kram

Kommentarer
Postat av: MALLAN'

sv: men ska du ocksååå det???????? NICE, var ska ni vara??:DD:D:D:D

2010-12-09 @ 12:02:58
URL: http://malindahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0