Fötterna upp och huvudet ner

Ja den här veckan då jag skulle bita ihop, det funkade ungefär fram tills i torsdags. Men nu kan jag räkna till 18 dagar tills jullovet.

Det blir troligtvis en mycket lugn helg, Alex är i Stokholm och graderar och mamma är på Island med jobbet, så det blir bara jag och pappa. Det har då börjat bra med paltkoma, knäckkokning, gjort pepparkaksdeg (och ätit en del av den ja) och ridit en långtur på Starchip.

Imorgon ska jag iväg och kolla lite i stallet där jag ska jobba på jullovet och förhoppningsvis lite helger framöver. Sen på söndag kommer en ny gäst till stallet, ett sto som förhoppningsvis ska ha föl i sommar!


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0