Min egen lista

Det är många som bloggar efter en lista just nu, och det skulle väl vara något. Men jag har gjort en egen, lite mer personlig lista med mina egna punkter.  I fall ni saknar någon punkt får ni säga till!

1.       Vem är jag

2.       Mina föräldrar

3.       Min surdeg

4.       Mina bröder

5.       Born Fighter

6.       Björksta Eddie

7.       Det bästa med idag

8.       Mitt favoritminne

9.       Starchip Hawk

10.   Martell Noblige

11.   Min första kärlek

12.   Ett ögonblick

13.   Något jag saknar

14.   En vän

15.   En önskan

16.   Detta ångrar jag

17.   Min favoritplats

18.   Mina rädslor

19.   Det bästa året

20.   Framtidsdrömmar

 

Kram


Kommentarer
Postat av: Marlene

HAHA älskar dig för att du har med "Min surdeg" <3 Du och alla Stockholmshipsters, I like it!

2010-12-04 @ 00:58:55
URL: http://surrealistiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0