Det rullar bra nu

Hej på er! Nu har jag suttit och degat sen jag kom hem från skolan men det kändes rätt. Farmor har gjort palt så jag längtar till middagen!
Jag känner mig lätt hyperaktiv, det är så mycket på gång nu att jag varken vet ut eller in! Challala, skrev småföretagnade provet idag kändes bra då direkt efter, men ju mer jag tänker på det känns det som om jag gjort massa fel! Men vi får se, nu ska det inte deppas friluftsdag imorgon och sen är det bara fredag och en vecka till sen är det ju lov!
Eddie som bebis ju!
Kram

Kommentarer
Postat av: annasara

våren kan väl gå att beställa med lite risk med förseningar :(



fin liten eddie!

2010-02-24 @ 20:17:25
URL: http://narlivetlekermest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0