Start på gång

Pappa åkte till Stockholm i söndags för att hjälpa Tobbe (min bror som bor där, för den som inte visste) med ett badrum. Så nu kliver jag och mamma upp 05:15 för att ge våra älskade små hästar mat. Men det är ändå ganska mysigt och det smakar extra bra med frukost sen!

Men hur som haver innebär detta att Fighter och Eddie får vila från intervaller i veckan eftersom de tycker att det är roligast att träna i lag. Så idag blev det en vanligt motionssväng för Eddie och så ska jag försöka hinna köra Fighter imorgon. Han fick stå idag eftersom jag var tvungen att rida Strachip en sväng, han startar ju imorgon så han behövde röra på sig så att han inte är så stel.

Ni får hålla tummarna imorgon! Spår 8:a bakom bilen var helt klart sämst men det är bara att hoppas!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0