Travgalan

Lördagskvällen var riktigt lyckad, jag hade ruskigt roligt trots att mina fötter smärtade en aning efter allt dansande! Hängde mest ihop med Matilda och Amanda, så tack för det underbara sällskapet! Det var många jag saknade där men ni får känna er träffade och se till att ni makar er dit nästa år!

Sen blev ju inte kvällen sämre för att våran "lilla" Starchip Hawk fick pris för poängrikaste 2009 på Umåker! Vi fick en jättefin tävla som är en avmåling från en seger. Sen trodde jag att jag skulle börja grina, jag fick ett stipendiat av Folksam som "årets ungdom" på Umåker! Jag fattade ingenting alls först men i alla fall, massor av tack till Umåker för priset och en supertrevlig kväll!
 Amanda, jag & MatildaEfterrätt!
Mer bilder finns på facebook!

Kram


Kommentarer
Postat av: amanda

tack för en jättetrevlig kväll! :D

2010-02-01 @ 09:46:34
URL: http://typisktamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0