Så går det

Upp och följa med pappa och slänga massa skrot, gården är under upprustning och man kan hitta det mesta vill jag lova!

Red Starchip, dressyr i hagen i ungefär 20 minuter lite lösgörande inför morgondagens snabbjobb. För vet ni vad? Jo det blir start på måndag igen, i Lycksele, första sulkyloppet! Amatör SM uttagningen, autostart från bricka 5, ska bli kul!

Sen har jag faktiskt tagit mig från min trygga vrå här hemma och in till stan för att träffa Petter, vilket var på tiden. Trevligt, trevligt en Subwaymacka blev det som faktiskt gjordes av Cattis, tack för det :)

Hem, hjälpa pappa med bussen så att det inte ska regna in på oss i Östersund^^ Sen blev det ut och jogga, måste hålla lite kondis för monténs skull,  men det blev ingen megarunda, det är jag för lat för ...

Så tänkte jag avsluta den här dagen med en mysig barbacka tur på Fighter. Men mysigt var det sista den var, jag tror ponny j*****n  backade ner i diket typ 10 gånger han vägrade gå frammåt! Jag lessnade och satt kvar när han backade ner i diket, så ner i diket bar det, brännässlor och mums (hade shorts) han backar upp på andra sidan på åker och vips där passar det att gå. Suck, så här höll vi på men när jag väl fått upp honom på vägen och i trav gick allt bra, han gillar inte att skritta helt enkelt. Man måste göra saker lite äventyrligt förstår ni. Trots att det var tur att jag inte bar vapen vid tillfället är Fighter min lilla älskling, jag är vek :]


Kram


Kommentarer
Postat av: Julia

Hur söt som hälst! :D

2010-07-09 @ 10:19:21
URL: http://busbulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0