Fine days

Sommar, hästar ja mmm jag gillar det. Varit med älsklingen igår och idag. Det finns ingen som kan lyssna på mig och ge mig svar som han. Svar jag behöver höra.

Imorgon blir det packa inför helgen i Boden och en sväng in till stan om jag hinner, ska ut och rida och köra lite också. Men vet ni vad? Vi ska lyxa och bo på hotell fredag till lördag när vi är i Boden! Fick förresten hem programmen för både fredagen då Starchip startar i lopp 6 och så lördagen då Fighter startar i det enda ponnyloppet ca 17:00. Måste säga att det känns lite konstigt att se sig själv som både ryttare och tränare i prgrommet på Starchip, men kul, riktigt kul! Sen har jag ju glömt att ni aldrig fick veta hur dressen blev! Så ja, här får ni en awesome bild som jag gjort helt själv på paint ;)  
anka ^^Munsboro Tuite Born Fighter
Starchip Hawk

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Carro jag är besviken, vart är det rosa? Vart är fluffet? Vart är rosetterna? :o

2010-06-16 @ 23:31:58
URL: http://changeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0