Helgen och planer

Min travdebut blev ju ingen hit direkt med en diskning men så kan det gå och hästen känndes grymt fin! Nu ska han få ta igen sig sen får vi se om vi hittar någon nytt passande lopp. Fighter var tvåa i sitt lopp på lördagen på 1.54,? helt okej men det är lite grinigt när jag vet att han kan så mycket mer! Ska lägga om träningsupplägget helt, börja om från noll. Någonting annorlunda måste jag göra för att han ska fortsätta utvecklas!

Så till lite planering, Eddies nästa start blir nu på torsdag i Dannero, listan kan du se här. Några av ponnyerna gick bra sist så han kan faktiskt få kämpa lite för första gången och nu var det ett tag sedan han startade men jag tror och hoppas att det inte är något fel på formen!

Martell anmäldes idag till  ett montélopp med mig den 26 juni i Skellefteå, så vi får hoppas att vi kommer med!

Kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Hejsan!

Jag fotade lite igår här i Boden :)

Har nog några bilder på Fighter,kanskicka dom på din mail

Vad har du för adress?

Grattis till den fina 2:e platsen med Fighter :)

Kram/Carina

2010-06-20 @ 19:15:43
URL: http://www.minfamiljochjag.bloggplatsen.se
Postat av: matilda

Hello!

Jag ska oxå till dannero och bara vara ledig!! :D ring!

2010-06-23 @ 23:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0